10.7.18

חזרה ליבשת 9.7.18

בחמש לפנות בוקר התיצבנו ברציף של BC ferries בפורט הרדי כדי להבטיח עלייתו על המעבורת היוצאת ב 7:30.
יום לפני כן נודע לנו כי יש לנו מקום על המעבורת לבלה בלה ואילו על המעבורת מבלה בלה לבלה קולה אנו ברשימת המתנה. הסתבר לנו כי המעבורת של הלג השני קטנה מאד.
מנהל תחנה הודיע לנו כי יוכל לקחת אותנו לפרינס רופורט. החלטנו כי על המעבורת נעלה וביקשנו לחכות לרשימת הנוסעים הסופית בתקופה כי יתפנה מקום בלגן לבלה קולה וכך אכן קרה.
הלג הראשון של הנסיעה התרחש לאורך Queen charlotte strait, במעבורת גדולה בת 6 קומות. מיד בתחילת השיט ליוו אותנו מספר דולפינים. בהמשך קבוצת לוטרות יצאה לארוחת בוקר ואפילו שני ליוויתנים האחד מסוג אפבק והשני כנראה אורקה.  לא הצלחנו לצלם כלום:( אך הצלחנו לשמוע אינסוף סיפורים מפי קנדית שנסעה לבקר את אחיה בבלה בלה, סיפורי חיים, משפחה, אמונות על דרכו של עולם והמון המון קונספירציות המנהלות את חיינו כולל שובל העשן שמוציאים מטוסים שהוא למעשה ספריי שנועד לגרום לנו לדמנסיה.
הגענו בסביבות 13:00








 קבוצה זו שהצליחה איתנו בלגן הראשון התחילה מיד עם הגיענו לבלה בלה במסע קיימים בין 19 יום חזרה לפורט הרדי


בלה בלה, היא תחילת הפיורדלנד של קנדה והלג השני היה כולו שיט חוויתי  במזג אויר שמשי ובהיר, בין פיורדים כשסביבנו שרשרת הרים מרשימה.
אחר הפאר שחווינו כשראינו את המעבורת עליה נעלה ל 9 שעות הפלגה נוספות די נפרדנו,  אלא שכל זה נתגלה כטעות גדולה, השיט היה אינטימי, בקרב החבורה איזה שלנו נולדו יחסי חברות, הכיבוד היה נדיב ובשפע.
העצירה המרתקת בדרך היתה ביישוב בשם ocean Falls,  כשמו כן הוא, במרכזו מפל גדול היורד לתעלה. ב 10 הדקות שהיו לנו להתרשום,  גילינו עיירה נטושה, מבנים רבים בחלקם רבי קומות ריקים לחלוטין והשיחה עם בעל הגסטהאוס ( מעניין עבור מי ), הבנו כי העיירה כוללת את משפחתו מהנדס ומנהל בית הספר.








" הבית שלנו" צף








 Ocean falls





  נבחרה כתמונת הטיול (עד כה )




נעשנו מיומנים, הגענו לקמפ המדהים שהוזמן לנו בעזרתם הנדיבה של הצוות של BC ferries ב 23:30 וב 00:05 כבר היינו ספונים באוהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה